Bel: 06 2324 1697 of stuur een email naar:info@brederoo.nl

Logo en huisstijl ontwerp

Zegt de uitstraling van uw logo of beeldmerk in een oogopslag alles over uw onderneming?

Voordat wij starten met het ontwerp van uw logo of beeldmerk, zullen wij samen met u een inventarisatie maken van de kernwaarden van uw onderneming,  de doelgroep en markt waarin u werkzaam bent. We kijken naar uitingen en communicatie die door uw collega’s gebruikt worden. Hierdoor kunnen wij een onderscheidend karakter voor uw nieuwe onderneming ontwikkelen.
Met de verzamelde elementen hebben wij de juiste handvatten om dit door te vertalen naar de vormgeving van logo of beeldmerk naar een huisstijl.

Wanneer er binnen de onderneming iets verandert of er is een andere koers of visie ingezet, dan kan de wens er komen om een restyling van het logo of beeldmerk te ontwikkelen.

Het ontwikkelen van het logo of beeldmerk

We starten met schetsen van vormen en kiezen of ontwerpen een bijpassende lettertype.
Wij zullen u concepten voorleggen, waarnaar wij streven naar één definitief logo of beeldmerk. De uitstraling van het logo of beeldmerk zal tijdloos, krachtig en uniek van vorm worden, welke een onderscheidend karakter zal krijgen.
De kleuren en lettertype waarmee gewerkt wordt, wordt zorgvuldig uitgekozen, welke aanspreekbaar is voor de doelgroep.

Het vormgeven en ontwikkeling huisstijl en huisstijldragers

Nadat er een definitief een logo of beeldmerk uitgekozen is, zal deze doorgevoerd worden naar een huisstijl en huisstijldragers.
Onder huisstijldragers wordt onder andere verstaan: visitekaartjes, briefpapier, enveloppen, website, belettering, etc,… oftewel alle uitingen waar uw logo of beeldmerk op staat.
Samen met u zullen we bepalen welke huisstijldragers als eerste zullen worden ontworpen.

Kenmerken

Vanzelfsprekend is elk logo of beeldmerk die wij ontwerpen uniek. Hij wordt immers persoonlijk voor u ontwikkeld.

Elk ontwerp is tijdloos.

Alle door ons ontworpen logo’s of beeldmerken zijn vector georiënteerde ontwerpen. Wat betekent dat het toegepast kan worden op vele manieren. Of het nu gaat om promotionele materialen, belettering of drukwerk, het logo of beeldmerk blijft altijd scherp.

Ook al is het logo of beeldmerk opgebouwd uit meerdere kleuren, het ontwerp kan altijd in één kleur toegepast worden.